lördag 29 oktober 2011

EFIT fortsättning...

Här fortsätter så min dag...

Kl 19.05

Har städat klart i vardagsrummet, myyysigt (stickhörnan reder jag upp i morgon...). Även sängen är bäddad med rena lakan.






Kl 20.05

Har ingen bild från det klockslaget... Städade säkert.

Kl 21.05

Sitter i soffan och letar efter nåt att titta på. Filmen Spy hard med Leslie Nielsen syns här. Till det bubbelvatten smaksatt med apelsin-ananas och Marabou mintkrokant, den godaste chokladen som finns! Orkar inte bry mig att bilderna hamnar lite hur som helst...




Kl 22.05

På väg och hämta hem dottern som ångrade sig och inte vill stanna över natten hos en kompis. Egen säng är bäst :)



Kl 23.05

Hade tänkt sätta in en bild, men efter att jag märkte att min iPhone fått fnatt efter en uppdatering och lyckats slarva bort min ring- och väckningssignal så blir jag så led så jag går och sova. Go'natt alla EFIT:are :)

2 kommentarer:

  1. Inte bara rena lakan, utan dessutom urtjusiga sådana! :)

    SvaraRadera
  2. Marimekko-mums! :-)

    Kraaaaaam på're!

    SvaraRadera