fredag 12 februari 2010

Färdig!

Ett snabbt inlägg... Ville bara säga att jag nu stickat klart mina Polly Jean sockor!! Yeeeee :)

Tror dock att tårna är stickade lite olika, men det syns inte så bra... Den andra sockan, stickad nästan 6 månader efter den första, är mindre än den andra. Inte heller detta kan få ner mitt leende :) Ska tvätta och fästa trådar och blocka i morgon, då får ni bilder :)

I morgon är det amigurumi kurs igen. Jag ska virka klart min princesstårtenåldyna... Borde också åka iväg och väva på handduken liten. Har lovat att vara klar på söndag, har kanske 1,30 cm kvar... Tror nog jag kommer att hinna, när man väl sätter sig ner framför vävstolen brukar det gå undan...

Ha en trevlig fortsatt fredagkväll! Sticka lugnt ni som tänker orka stiga upp till os-öppningen, själv vänder jag mig i sängen då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar