måndag 30 mars 2009

Hemlis?!

Åååhhh så jag väntar! Vart månne mitt hemlis paket har tagit vägen? Nå, det är ju den sista först imorgon, det hinner ju nog ännu... Eller kanske mars månads paket var det som jag ren tidigare skrev om, stickmarkörerna (som för övrigt använts många gånger ren, tack!)?! Nå, den som väntar får se... Mitt paket åt min hemlis blev också lite väl sent skickat, hon borde nog ha fått det... Ska lurpassa på hennes blogg ikväll :) Nu ska jag äta mat och sen blir det vävkurs! Lärarinnan skickade sms om att hon ville att jag skulle komma idag, hon lär ha nåt jobb åt mig? Det är säkert min tur att väva antingen ripslöparen eller den breda mattan. Oberoende kan jag inte påbörja varkendera, har inget inslag... Nå, det visar sig snart :) Ha en bra måndag kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar