Stickläger 9-12.2.2017 Klövskog

torsdag 14 april 2016

Lägermorgon

Som jag har väntat! Äntligen är det dags, idag börjar sticklägret! Jag har på känn att det är 39 andra som också är lika förväntansfulla som jag är ;)





4 dagar av underbar samvaro och en hel massa sticktid är just what the doctor ordered. Känner redan nu hur själen mår gott :)




Väskorna står packade, bara hygienprodukterna och lakan kvar att sätta i väskan. Stickkorgen står redo även den. Ska ännu via butiken och shoppa lite gott, sen via tågstation för att hämta två deltagare och SEN, sen åker vi ut till Pörkenäs. Det kommer garanterat att fotas en hel del under helgen, vi använder hashtags #stickläger #sticklägerpörkenäs och "sticklägerpörkenäs2016 om du vill njuta av vår helg på avstånd :) Om du också får lust att delta så kan jag lugna dig med att det kommer ett nytt läger i september, mer info här inom maj månad... Ha det så gott i helgen, det vet jag att jag kommer att ha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar