söndag 27 april 2014

Stickmys och lite läger

Jag har knappt hunnit komma hem från sticklägret innan nästa stickevent är på tapeten ;)




Varmt välkomna på stickmys till Juthbacka herrgård lördag 3 maj kl 12-16! Garnstugan finns på plats, finfina garn, stickor och mönster finns alltså till försäljning. 6 € för kaffe & dopp. Vi ses!

Jag kan redan nu berätta att höstens stickläger kommer att ordnas vid Pörkenäs lägergård 30.10-2.11. Jag återkommer i början av veckan med mer information men kan redan nu berätta att vi kommer att ha en minst lika duktig kursdragare då som under de senaste lägren :D Stay tuned!

Ja, vårens stickläger, undrar ni. Återkommer även till det i nästa vecka.


2 kommentarer:

  1. Kan jag anmäla mig till lördagens stickmys här? Jag kommer, men inget kaffe med dopp för mig, tyvärr. Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, det går bra :) Vi ses på lördag!

      Radera