onsdag 7 augusti 2013

Lägerdags!

Ja, det börjar vara en tid sen jag var på läger, nytt ska planeras ;)

Sticklägret i Pörkenäs går av stapeln 12-15.9.2013. Det går bra att anmäla sig ännu, hela augusti månad. Vi är i dagsläget snäppet för få så om du har gått runt och drömt om sticklägret, ta då och anmäl dig! Lägret kostar 230 € för hela helgen, från middag på torsdag till lunch på söndag + inkvartering.





Lisa Bomble, aka Visalisa, kommer hit till oss och håller kurs i dubbelstickning. Denna kurs har jag själv gått och kan varmt rekommendera den! Kursen kostar 35 € och betalas på plats.




Ett stickläger är som balsam för själen. Det ger SÅ himla mycket! Kan inte tänka mig mitt liv utan alla de underbara stickerskor jag har träffat och lärt känna på alla de läger jag deltagit i. Kan alltså varmt rekommendera denna upplevelse! Du anmäler dig genom att skicka mail på info@garnstugan.fi. Hoppas vi ses i september!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar